Evenimente UBB – Plăți online

În luna iunie 2014, Centrul de Sisteme Informatice a lansat primul serviciu de plată online, cu cardul, la nivelul Universității Babeș-Bolyai, destinat organizării de evenimente. Evenimentele (conferințe, cursuri de vară, cursuri postuniversitare, samd.) pot fi organizate de orice unitate administrativă a universității.

Platforma de plăți online : https://plati.ubbcluj.ro

Serviciul folosește ca centru de procesare al plăților electronice ROMCARD, putând fi încasate taxe de participare la evenimente în trei valute (RON, EUR, USD), în cuantumuri diferite, configurabile individual pe fiecare eveniment în parte.
Pași necesari pentru folosirea platformei:

  1. Se întocmește o adresă către Serviciul Financiar al UBB, în care se precizează faptul că se dorește folosirea platformei de plăți online pusă la dispoziție de CSI. Se vor specifica anumite date generale despre eveniment, despre organizatorul acestuia, perioada pentru încasarea taxelor cât și valuta în care vor fi făcute încasările.
  2. După aprobare, o copie a adresei trebuie să ajungă la Centrul de Sisteme Informatice, unde se va completa un acord de folosire a platformei (vezi acordul).
  3. După aprobarea acordului de folosire de către Directorul DTIC, se operează înregistrarea evenimentului în platforma de plăți online.

La efectuarea unei încasari online, se primește un email de confirmare, atat pe adresa celui care plătește cât și pe adresa de email specificată de organizatorul evenimentului în acordul de folosire a platformei, oferind astfel o mai bună transparență.

Pentru orice informații mai detaliate sau probleme apărute se poate lua legatura direct cu Centrul de Sisteme Informatice.

©2017, copyright Directia Tehnologiei Informatiei si Comunicatiilor