Conectare la platforma Microsoft Office365 pentru studenți

 

Pentru a putea utiliza facilitățile oferite de suita Office365 este necesar să vă conectați în contul dumneavoastră Office365, oferit de Universitatea “Babeș-Bolyai” în baza unor credențiale. Modalitatea de conectare și de formare a credențialelor va fi prezentată în continuare.

Pasul 1

Accesați link-ul următor: https://portal.office.com

Pe ecran vi se deschide următoarea fereastră:

Introduceți numele de utilizator, urmat de @stud.ubbcluj.ro

Numele de utilizator se obține astfel: prenume.nume, unde:
prenume – reprezintă prenumele dumneavoastră
nume – reprezintă numele dumneavoastră

Apăsați Next și treceți la pasul următor.

 

Pasul 2

Pe ecran vi se deschide următoarea fereastră:

Introduceți parola inițială, care este de forma:
123456Parola0

Unde 123456, reprezintă ultimele 6 cifre din codul numeric personal (CNP) al dumneavoastră.

Parola inițială poate fi schimbată ulterior accesării platformei Microsfot Office365.

Apăsați Sign in.

 

La prima accesare a platformei, pe ecran se deschide fereastra următoare:

Apăsați Next.

 

Pe ecran se deschide o fereastră în care vi se explică necesitatea verificării identității dumneavoastră, în vederea activării în viitor a opțiunii de resetare a parolei.

Apăsați Set it up now.

 

Pe ecran se deschide o fereastră în care vi se cere să introduceți o adresă de e-mail validă (ex. prenume@gmail.com sau nume@yahoo.com), diferită de cea de tipul prenume.nume@stud.ubbcluj.ro.

Apăsați Email me.

Pe adresa de e-mail introdusă mai sus (alta decât prenume.nume@stud.ubbcluj.ro) veți primi un cod de verificare. Pe acesta îl introduceți în câmpul Verification code și mergeți mai departe. Veți intra în contul dumneavoastră de pe platforma Microsoft Office 365.

 

Pasul 3

Pentru a utiliza serviciile oferite de suita Microsoft Office365 accesați aplicațiile dorite în fereastra deschisă:

Notă:

Există posibilitatea ca unii utilizatori să nu se poată conecta la prima accesare a platformei Microsoft Office365 sau în platformă să nu figureze nici o aplicație. Dacă sunteți în una din aceste situații, vă rugăm să trimiteți un e-mail pe adresa help.office365@ubbcluj.ro, având la câmpul Subiect specificația: ProblemeO365 student[prenume.nume]. În mesaj puteți face o scurtă descriere a problemei pe care o întâmpinați.

 

Exemplu: nume de utilizator: babes.bolyai

From: babes.bolyai@…..mail.com

To: help.office365@ubbcluj.ro

CC:

Subject: Probleme O365 student [babes.bolyai]